Sunday 21 October 2012

"SPECIAL & SURPRISE" TT @ Penang & Seberang Jaya

Pada 13 & 20 Oktober 2012 jam 9.00malam, "SPECIAL & SURPRISE" TT telah berlangsung di Naza Cafe, Pulau Pinang & di Anuar Burger Taman Sutera Prima, Seberang Jaya. TT di buat sempena menyambut Bezday Cip Penang En.Azman dan Mr.Prezz FandyZaini.  



Zakhri (NEXO 72)    Shumi (NEXO 71)  dan  Chaq (NEXO 55)
Sekalung tinggi ucapan tahniah dari NEXO kepada pihak penganjur iaitu En.Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72), En.Suhimi a.k.a Shumi (NEXO 71) dan En.Zulkifli a.k.a Chaq (NEXO 55) yang telah mengatur serta menjayakan TT ini dan membuatkan bezday men terharu. Prezz mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih diatas ingatan serta sambutan yang telah diatur oleh semua keluarga NEXO.  

Terima kasih juga NEXO ucapkan kepada rakan-rakan yang hadir berTT bersama-sama bagi memeriahkan lagi "SPECIAL & SURPRISE" TT ini.



Sebanyak 15 Exora yang telah hadir untuk bersama-sama memeriahkan TT ini. Warga NEXO yang turut hadir pada malam TT berlangsung adalah: 
En.Rizuan Ramli (NEXO 26), En.Karim (NEXO 53), En. Shumi (NEXO 71), En.Mohd Redzuan a.k.a WanTU (NEXO 27), En.Fisol Hamdi a.k.a G-One (NEXO 09), Pn. Noor Fadzilah a.k.a Ila Mail (NEXO 08), En. Azmad a.k.a Mart (NEXO 41), En.Fandy (NEXO 01), En. Mohd Zakhri (NEXO 72), En.Addy Midi (NEXO 36), En.Dzaher (NEXO 63),En.Azrizal (NEXO 90), En.Anuar a.k.a Nuarque (NEXO28), En. Zulkifli a.k.a Chaq (NEXO 55) dan ahli baru En.Md Oxley (NEXO 97).
 

Persembahan teristimewa dari Chaq buat Cip Penang


Semoga bertemu lagi di TT yang akan datang....InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...