Monday 24 December 2012

NeXo @ PETRONAS XTrack

Tanggal 22.12.2012 (Sabtu) NeXo menerima undangan dari PETRONAS untuk bersama-sama menghadirkan diri bagi memeriahkan lagi event PETRONAS XTrack yang diadakan di Stadium Batu Kawan. 

En. Mohd Aaznan Darus
Ribuan terima kasih NeXo ucapkan kepada PETRONAS yang diwakili oleh En.Mohd Aaznan Darus kerana telah menjemput NeXo untuk memeriahkan Event PETRONAS XTrack pada kali ini. Terima kasih juga diatas tajaan makan & minum, goodies serta mengaturkan masa untuk semua keluarga NeXo supaya dapat menaiki kereta drift. Pengalaman yang sungguh menyeronokkan buat semua warga NeXo. Semoga NeXo dapat menlibatkan diri lagi dengan event-event yang akan datang.

Azman (NEXO 43) & Rizuan (NEXO 26)
Sekalung ucapan tahniah dan terima kasih buat NeXo 26 Rizuan Ramli dan NeXo 43 Azman Mat Ripin yang telah berusaha mengatur event ini. Sebanyak 16 Exora yang telah menghadirkan diri bagi memeriahkan event PETRONAS XTrack ini. Warga NEXO yang turut hadir adalah : En.Nasirisham a.k.a Sham Milo (NEXO 10), En.Megat Effendy (NEXO 49), En.Junaidi (NEXO 88), En.Shamsul Kamal (NEXO 87), En.Nasrol Hadi a.k.a  Nash (NEXO 22), En.Fandy (NEXO 01), En.Suhaimi (NEXO 54), En.Haneef (NEXO 21), En.Mohd Khairul Amin a.k.a CID (NEXO 11), En. Mohd Mustaffa a.k.a Mus (NEXO 101), En.Suhimi a.k.a Shumi (NEXO 71), En.Azman Mat Ripin (NEXO 43), En. Mohd Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72), En. Rizuan Ramli (NEXO 26), En.Mohd Zaid a.k.a Zaid Zura (NEXO 59) dan En. Zulkefli a.k.a Chaq (NEXO 55).
 
Berkumpul di Tesco Stargate sebelum bergerak ke Juru


 Konvoi bergerak ke Juru

 Bergabung dengan NeXo Penang

 NeXo tiba di Stadium Batu Kawan

 Sesi pendaftaran

 Sesi Bergambar

Sesi Bawa F1

 Sesi Drift 

 Sesi Peraduan Mewarna

 Sesi Makan-Makan

 Sesi rempit moto GP

 Tahniah buat NeXo Junior 

SEMOGA BERTEMU LAGI DI EVENT 
YANG AKAN DATANG...IN SYA ALLAH 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...