Monday 11 March 2013

Grand TT CooL Em

Buat pertama kalinya NEXO mengadakan Grand TT Cool Em di Kulim, Kedah. Syukur alhamdulillah Grand TT CooL Em telah berlangsung dengan jayanya pada 2 March 2013 (Sabtu), 9.00 malam bertempat di Nurul Ikan Bakar, Kulim, Kedah. 



Sekalung ucapan tahniah dan terima kasih buat NeXo 71 Suhimi a.k.a Shumi serta rakan-rakan yang turut membantu, NEXO 72 Zakhri a.k.a Pablo dan NeXo 43 Azman Mat Ripin yang telah berusaha bagi mengatur serta memeriahkan Grand TT Cool Em ini. 
Sebanyak 14 Exora yang telah hadir bagi memberi sokongan serta memeriahkan lagi TT pada kali ini. Warga NEXO yang turut hadir adalah : En. Asar Zaim (NEXO 33), En.Fandy (NEXO 01), En.Suhaimi (NEXO 54), En.Mohd Khairul Amin a.k.a CID (NEXO 11), En.Aziz (NEXO 68), En.Suhimi a.k.a Shumi (NEXO 71), En.Azman Mat Ripin (NEXO 43), En. Mohd Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72), En. Rizuan Ramli (NEXO 26), En. Hamidi a.k.a Addy Midi (NEXO 36), En.Mohd Zaid a.k.a Zaid Zura (NEXO 59), En.Dzaher (NEXO 63),En.Ahmad Nizam (NEXO 120) dan ahli baru En. Mohd Ridhuan.   



Terima kasih NeXo ucapkan kepada rakan-rakan NEXO tidak kira dari jauh atau dekat yang sudi meluangkan masa untuk bersama-sama hadir bagi memeriahkan Grand TT Cool Em ini.  

Dengan adanya perjumpaan ini maka dapatlah rakan-rakan berbincang serta bertukar-tukar pendapat. Berbagai perkara dapat dibincangkan bersama.... 

Tunggu kemunculan NEXO untuk
event-event yang akan datang....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...