Saturday 10 November 2012

TT SaYoNaRa Buat NeXo 55...

Pada 9 November 2012 jam 9.00malam, TT SaYoNaRa telah berlansung di Bertam Kiosk.  TT diadakan sempena meraikan bro Chaq Ismail NEXO 55 yang bertambah rezeki dengan mendapat kerja baru di Putra Jaya. Beliau akan menetap di Putra Jaya dan akan bersama-sama keluarga NEXO di sebelah sana pula. Semoga Chaq akan tetap aktif walau dimana saja beliau berada. 
  


Terima kasih diucapkan kepada pihak penganjur iaitu En.Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72) dan mereka-mereka yang terlibat di dalam mengatur TT ini. Terima kasih juga buat Chaq yang telah membelanja rakan-rakan yang join TT ini.
  



Sebanyak 14 Exora yang telah hadir untuk bersama-sama memeriahkan TT ini. Warga NEXO yang turut hadir pada malam TT berlangsung adalah:
En. Rizuan Ramli (NEXO 26), En.Fandy (NEXO 01), En. Mohd Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72), En.Azman (NEXO 43), En.Addy Midi (NEXO 36), En.Dzaher (NEXO 63), En.Azrizal (NEXO 90), En.Anuar a.k.a Nuarque (NEXO28), En.Zulkifli a.k.a Chaq (NEXO 55), En.Mohd Khairul a.k.a CID (NEXO 11), En.Md Oxley (NEXO 97), En.Mohd Zaid a.k.a Zaid Zura (NEXO 59), En.Mohd Shahrulnizam a.k.a ZamTT
(NEXO 18) serta sahabat lama En.Zubir a.k.a Bet Virus.


 Semoga bertemu lagi di TT 
yang akan datang....InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...