Sunday 14 April 2013

Sambutan Ulang Tahun NEXO yang Ke - 2


Syukur alhamdulillah Sambutan Ulang Tahun NEXO yang Ke-2 telah berlangsung dengan jayanya pada 13 April 2013 (Sabtu), 11.00 pagi bertempat di D'Yan Chalet, Pantai Merdeka. 

Terima kasih NEXO ucapkan kepada semua warga NEXO yang sudi meluangkan masa dengan menghadirkan diri pada malam BBQ dan 
pada Hari Sambutan Ulang Tahun Ke-2 NEXO.

 

Seramai 20 orang ahli NeXo yang hadir pada majlis sambutan ulang tahun NEXO pada kali ini. Warga NEXO yang turut hadir adalah : En. Fandy (NEXO 01), En. Che Din (NEXO 61), En. Ahmad Nazri (NEXO 108), En.Mohd Adzha (NEXO 116), En. Mohd Zakhri a.k.a Pablo (NEXO 72), Pn.Azira (NEXO 123), En. Mohd Zaid a.k.a Zaid Zura (NEXO 59), En. Mohd Shahrulnizam a.k.a ZamTT (NEXO 18), En.NorHisham (NEXO 67), En.Mohd Fadzil a.k.a Denz (NEXO 34), En. Mohd Ridhuan (NEXO 133), En.Zulkefli a.k.a Chaq (NEXO 55), En.Suhaimi (NEXO 54), En. Azman Mat Ripin (NEXO 43), En. Mohamad Dzaher (NEXO 63), En. Abd Khalil (NEXO 122), En. Haneef (NEXO 21), En. Mohd Anuar a.k.a Anarkin (NEXO 15), En. Azizi (NEXO 23) dan  En. Nordin (NEXO 83).

 
Ucapan dari Prez NEXO pada 7 April 2013 detik 01:30am di FB Nexo:

Pada tanggal 12 April 2013 beberapa persiapan telah diatur, dimana sebilangan dari warga nexo telah menginap di D'Yan Chalet bagi mengatur upacara majlis yang akan diraikan pada 13 April 2013. 


Terima kasih NEXO ucapkan kepada pemilik D'Yan Chalet iaitu Kak Yan & Family kerana telah memberi layanan yang baik serta kerjasama buat warga NEXO.

Sempena Sambutan Ulang Tahun NEXO yang jatuh pada bulan April, NEXO juga turut meraikan Ulang Tahun ahli NEXO yang lahir pada bulan April :

 Happy Birthday buat NEXO 11 CID, NEXO 55 Chaq, NEXO 59 Zaid, 
NEXO 61 Che Din, NEXO 63 Dzaher, NEXO 125 Nazri Mahat, 
NEXO 131 Abdul Shukur dan NEXO 135 Nazri Arshad
 Walaupun ada bezday boys yang tidak dapat hadir, 
namun NEXO tetap meraikan hari ulang tahun mereka berserta irigan doa dan harapan agar semuanya dipanjangkan umur, sihat-sihat selalu dan jalinan persahabatan tetap akan utuh sampai bila-bila....Amin.

Acara dimulakan dengan bacaan doa 
oleh NeXo 54 En.Suhaimi 

Acara potong kek oleh semua Nexorianz


Acara potong kek BezDay Bulan April


Pada tarikh yang sama, Prez NeXo telah mengumumkan pemenang bagi peraduan tag line NEXO. Ucapan tahniah buat Nexo 16 Muhamad Khairi 
yang telah berjaya dan terpilih sebagai pemenang. 
"The First For The Future"


Setelah tamat majlis...Nexorianz ke Pantai Merdeka

Kemudian bergerak ke Pulau Sayak 
untuk menikmati kelazatan Mee Udang 
yang diatur oleh Nexo 83 En.Nordin

Semoga bertemu lagi di event 
akan datang...In Sya Allah

2 comments:

  1. Assalam

    Tumpang laluan. Nak tanya, mcmana nk join club ni?? T.kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika anda berminat utk menjadi ahli Nexo, kami akan cuba mengatur pertemuan anda bersama Nexorianz yg berdekatan dengan anda.... Sila email ke : nr.nexo@gmail.com sekiranya anda berminat untuk menyertai NEXO.

      Terima Kasih

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...