Friday 21 June 2013

Jamuan Bersama YB Dato' Paduka Mukhriz


Pada tanggal 20 Jun 2013 hari Khamis, NEXO telah diundang oleh YB Dato' Paduka Mukhriz melalui Tuan Syed Hafiz (NeXo 56) untuk sama-sama memeriahkan Majlis Jamuan Santai yang diadakan di Dataran Bandar DarulAman.

Sekalung tinggi ucapan tahniah dari NEXO kepada Tuan Syed Hafiz (NeXo 56) yang telah mengatur agar NEXO dapat bertemu dengan YB Dato' Paduka Mukhriz. Pihak NEXO juga amat berterima kasih kepada warga NEXO yang hadir bagi memberi sokongan serta memeriahkan Majlis. 


NeXo diwakili oleh 15 orang ahli NeXo iaitu En.Fandy (NEXO 01), En. Kairul CID (NEXO 11), En.Md Zakhri Pablo (NEXO 72), En.Rizuan (NEXO 26), En.Fahmi (NEXO 46), Tuan Syed Hafiz (NEXO 56), En.Aziz (NEXO 68), En.Mus (NEXO 101), En.Romzi (NEXO 52), En.Abd Ghani (NEXO 127), En.Sham Pulut (NEXO 67), En.Abd Khalil (NEXO 122), En.Ahmad Nizam Pak Tam (NEXO 120), En.Nash (NEXO 22) dan En.Noor Affandi (NEXO 98) telah bersama-sama memeriahkan Majlis di atas undangan Dato' Paduka Mukhriz yang diadakan di Dataran Bandar DarulAman, Jitra.


Setibanya Dato' Paduka Mukhriz 
di Dataran Bandar DarulAman

Prez NEXO Sempat berbual dengan YB Dato'
Alhamdulillah MB Kedah telah mengenal NEXO

Ucapan dari YB Dato' Paduka Mukhriz

NEXO bersama YB Dato' Paduka Mukhriz

Sedang menikmati juadah yang disediakan...
kambing golek...sedap

Agar NEXO lebih maju 
di masa hadapan...In Sya Allah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...